Monday

Buat-Buat Sibuk

Assignment, presentation, update lomohome, update blog, homework, study, revise chapter yang lepas2... haih..sungguh banyak kerja aku minggu nih. Tapi fikir2 balik.. takpelah.. dari aku asyik terbongkang tak buat apa2. Dah la semenjak dua menjak tiga menjak ni aku selalu sangat tidur tak hengat dunia. Bila malam, jadi Batman. Kalau Batman betul best la jugak. Ada rumah besar..kereta laju..kaya.. Tapi aku malam2 jadi Batman sekadar di hall atas hostel aku nih. Layan PSP sampai pagi, borak2.. ngeteh dgn budak2 rumah..

Aku cuba kembalikan semula waktu tidur aku yang normal macam kebanyakan orang lain. Tapi susah. Nak jugak jaga malam. Kalau siang.. cukup2 aku bantai tidur. Jibam..berubahlah..
Tiada siapa yang dapat mengubah nasib seseorang itu kecuali diri mereka sendiri.
Banyak kali aku dengar.. masuk telinga kanan, keluar mana2 entah.

Minggu depan lagi parah kot tahap kesibukan yang aku akan hadap.
Dengan sesi kaunseling, education seminar, unpaid work assignment. Hadoiii...!!!
Bukan aku yang mintak pun.. dah orang tua lahanat tuh suka2 nak jatuh hukum kat aku.
Hadoiii lagi !!!!

1 comment:

hpp said...

ade pesamaan ngan kisah idup ak

keh keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...