Friday

Kenapa Tempayan Sialan?




*nota: klik gambar untuk saiz yg lebih besar untuk dibaca.




Hukuman yang dijatuhkan ke atas aku ialah seperti dalam bulatan. (7.1.3).


Proses "pengadilan" baru sahaja berlangsung pagi tadi. (Jumaat, 12 Sept 2008, 9.30 pagi).
Mereka2 yg dikenali sebagai "penganalisa2 penegak keadilan" telah menjalankan satu sesi soal siasat ke atas aku untuk mendapatkan kebenaran. [sebenarnya nak aku mengaku bersalah]
Cara mereka psikologi amatlah mudah untuk aku detect. Satu proses yang sangat lembap. Memakan masa lebih 1 jam. Banyak auta dari fakta.

Point aku senang.
Ada bukti, ada saksi, baru boleh jadi isi.
So..aku lepas. Tapi still kena hukuman jugak..
Hmmm..redha je la kan..

Nak buat macam mana..
Mulut Tempayan asyik menganga...
Nak tak nak, aku yang kena...
Takpe la..bukan selalu rasa..

Ada umur..Mulut Tempayan aku jumpa...
Mana tau kot2 dah jadi mulut belanga..

"Terima Kasih Maut" aku ucapkan pada mereka2 !!

4 comments:

akusiktauk said...

ni mesti kes fitnah ni.
kesian kau.
xpe r,bulan ramadan.
nnti tuhan balas kat org yg buat cite ni.
hu3.

Anonymous said...

dari kami semua...

buat xtau jek la kalo x buat...
bkn rugi pn..xslhkn...

jenjibam said...

mmg aku buat.
haha.
tapi tak boleh ke jage kain diorang sendirik?

Senor Sissy said...

sakit ni jibam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...