Tuesday

BALA APA INI?

Bangun tidur dah tengahari. Mamai2 Bob KU2 call wa. Set nak jumpa kat Petronas sebelah Hyundai Jalan 222. Wa dengan pantas bangun capai tuala. Tak baca bismillah, terus mandi ala gapas. Agak2 daki hilang, wa terus rider pegi Jalan 222. Jalan bapak jem ah! Habis la kurang maskulin kulit wa terbakar kena cahaya matahari yang makin tipis ozonnya. Kalau camni punya kaler kulit, macam mana Pojiah Gaos nak jatuh hati kat wa?

Wa balik rumah, wa kepanasan. Wa bukak baju. Berlenggeng. Wa bukak peti ais. Takde air sejuk. Sial. Wa masak air. Wa minum panas2. One shot. Tekak wa melecur. Lidah wa kebas. Wa duduk kat kerusi sponsor khas untuk rumah wa.

Wa belek tangan wa. Makin berotot. Eh.. berbelang?
Ni konpom wa rider tadi pakai baju lengan pendek.
Memang sah Pojiah Gaos rijek wa pasni.


Eh.. jiran sebelah wa cabut rumput pakai baby-T dengan hotpants je.
Apa macam? Skandal dengan jiran ok tak?

4 comments:

iyan said...

ni bukan bala!
ni gila!
jiran sebelah umah lu boleh tahan milf...

reza! said...

ni balasundram namenye..

sapik said...

gua dengar cite milf bersepah area rumah lu.

mim said...

gila
mau layan milf
haha
taste sapik nih
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...