Saturday

Coretan Hidup Anak Mama

Semalam.. gua tengah kemas-kemas barang untuk balik ke Rumah No.17. Segala barang yang gua ingat gua nak bawak semua gua sumbat masuk dalam satu beg. Tengah soon kemas beg, poket gua bergetar menandakan ada SMS masuk.

Gua unlock henpon Nokia murah yang gua pinjam sementara, ada 3 SMS.

SMS yang pertama bertulis begini:
"Oh tak, dia ada dkt ym i. Mamat dia gatal gila. Before i kenal you, dia chat dgn i mcm pervert. Ew"

Gua pelik.....

Gua langkah ke SMS kedua. Bertulis begini:
"Hmm.. I tak sabar nak jumpa b esok (: hehe jap lg i mandi k bb."

Gua semakin pelik.....

Apa sial hantar kat gua SMS macam tu secara tiba-tiba? Nak mintak tumit ke hapa?


Gua buka pula SMS ketiga. Bertulis begini pula:
"Bam. Mesej tu lu jangan padam. Tu mesej Azwan hantar kat S*****a. Nanti lu up kat blog lu."


Nah.. hajat kawan-kawan dah gua sampaikan.

Coretan hidup anak mama... wakakakakakakakakakakakaka. Macam celaka pun ada.

7 comments:

syimir said...

hahahaha terbaik!

delina said...

pehhh gila ah axwan. wakakakaka

Abdul.Fatah.Firdaus said...

bulan2 raya, dajal member. bagus. hahahaha.

mim said...

:D
hahahahaha

Azwan Naim said...

memang HARAM!

Azwan Naim said...

memang HARAM!

jenjibam said...

sampai 2 komen mamat ni kasi gua. hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...