Wednesday

Hundred-Sion

Tension+tension+tension+tension+tension = Fiftysion

Tension+tension+tension+tension+tension = Fiftysion

Fiftysion+Fiftysion = Hundredsion


Seminggu ni tension gua bertambah-tambah sebab satu hal saja.
Laptop gua merajuk untuk kali kedua.
Lain-lain function semua cun, lancar macam guna minyak sintetik penuh.
Cuma bila gua nak connect internet je, manjang tak boleh.

Sangka gua, broadband gua problem.
Gua rembat seketul dua broadband yang ada kat rumah no.17 tu, gua try pulak kat laptop gua.
Semua tak boleh connect.Cilaka.

Kerja gua tertangguh, esaimen gua yang lecturer bagi siap ambik nombor giliran.
Giliran menunggu memang banyak. Ada esaimen yang dah tertidur nak tunggu gua jalan kerja.
Cilaka betul.

Gua nak format laptop dulu. Takpun, gua lego, kasi tukar iBook G4.
Cilaka lagi sekali.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...