Tuesday

Antara Percaya Dan Tidak..

Sepanjang aku kat JB sejak balik untuk beraya, baru 2 kali aku keluar untuk bersemuka dengan bandar JB.

Pertama, teman buah hati pergi ke Jusco yang terletak hanya depan rumah, dan ke Plaza Kotaraya untuk shopping raya. Bukan aku..dia yang shopping. haha.
Aku cuma beli Suria 12 1 carton buat stok raya. Nak shopping sama, duit tak menari-nari. Alahai..

Kedua, buka puasa dengan family dan jiran sebelah ni New York Hotel.
"Amalan" buka puasa di hotel ni memang dah jadi tradisi famili aku.
Tiap kali bulan puasa, mesti sekali akan makan buffet di hotel.
Banyak sangat duit kot...
Baik kasi duit kat aku. Kan ke lagi bagus. Bole aku shopping sikit untuk raya. haha.

Lain-lain jam..aku habiskan dengan tidur..online..psp..
Tu je la. Hambar..hambar..
Tak tau dah nak buat apa lagi kat dalam bilik nih.
Online pun.. update blog, myspace, ym, facebook, forum lomokids.
Kemudian, sambung main psp. Nasib aku baru install game baru. Takde la bosan sangat.

Haih...
Pada kawan-kawan sekampung yang call.. kata:
"buto la..balik tak bagitau..tau la dah jadi orang KL.. esok pecite? jom jalan.."

Aku minta maaf awal-awal.. aku tak mampu untuk memenuhi permintaan korang semua.
Aku bukan tak nak.. tapi korang faham la keadaan aku yang "luar biasa".
Korang pun mengerti kan?

So..insyallah.. raya nih.. ada kelapangan.. kita LAMBUNG !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...