Friday

PERASAAN YANG PERASAAN SEKALI

Aku nak jiwang kejap.
Asik dia je post pasal "sayang".
Aku pun nak jugak...

So..here it goes..

Untuk si dia.. yang dia sendiri tahu siapa dia.. dialah yang dimaksudkan..
Terima kasih untuk si dia kerana memberi ruang untuk diri mengasihi dia.
Terima kasih untuk si dia kerana memberi ruang untuk diri dia mengasihi.
Dia telah sedia ada termaktub di dalam percikan kandungan metabolisme aku.
Dia yang mengasihi..dia yang dikasih.

Agak serasi mungkin..
Mungkin ye..mungkin...
Aku dan dia yang tahu.
Kan dia?


Serasi mungkin seperti Rooney serasi di M.U..
Serasi mungkin seperti Lisa Ann serasi di naugthyamerica.com
Serasi mungkin seperti aku serasi dengan Gudang Garam.

Terima kasih sekali lagi untuk si dia kerana membalas keserasian itu.
Dia tahu siapa dia.
Dia tahu siapa aku.
Aku tahu siapa dia.

Ahem!!

4 comments:

Anonymous said...

Serasi mungkin seperti ashraf sinclair dan bunga citra lestari.


MWAHAHAHAHAHAHAHA.
*menjadi jadi aku ni*

ira zaki said...

macam buat lagu je..
cube nyanyi ngan gitar satu..
hehe..

Ikmal Ibrahim said...

huuuuuuuuuuuuuuu~
abang jibam jiwang...
terharu ai...
huuuuuuuuuuuuuuu~ormalic

Anonymous said...

haha..
sapik membahan ko bam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...