Wednesday

YM DENGAN OTAI [part 3]

Aku dah agak.. Si Otai ni mesti belum tido punya! Kencing kuat ni... tak sampai 10 minit aku up yang part 2, Otai buzz aku. Juga tidak ditokok tambah melainkan copy dan paste, kita sama2 baca apa yang aku dan Otai bualkan:


BUZZ!!!
syfq.rawrr: SIOOTTTTTT
jenjibam: eh..
jenjibam: kate da tido?
syfq.rawrr: dah nak tido dah pon
syfq.rawrr: jenguk jap blog ko
syfq.rawrr: haih
syfq.rawrr: mcm ni sakit la bam
jenjibam: hah
jenjibam: makan panadaol
jenjibam: panadaol tak ajak
jenjibam: panadol
jenjibam: haha
syfq.rawrr: panadaol satuu
jenjibam: wah..suke nampak
jenjibam: nak up kat blog la tu
jenjibam: haha
syfq.rawrr: lu rasa ym ngan otai part 3 ada ke?
jenjibam: ade
jenjibam: jap je lagi
syfq.rawrr: haha
jenjibam: haha
syfq.rawrr: okayh byee
jenjibam: haha'
jenjibam: takde dah
jenjibam: 2 part je
syfq.rawrr: dah
jenjibam: pasni org lain jd mangse
syfq.rawrr: gua nak tido
syfq.rawrr: sambung esok
jenjibam: asik lu je jadi mangse
jenjibam: kesian plak kat lu
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: lu buat la kat boi ke iyan ke moqh ke
syfq.rawrr: reza
syfq.rawrr: keng
syfq.rawrr:
jenjibam: tu rahsia la
jenjibam: lu tgk je sape yg jd mangse gua
syfq.rawrr: okayh2
jenjibam: haha
syfq.rawrr: goodnite
syfq.rawrr:
jenjibam: eleh
jenjibam: tido...
jenjibam: kang buzz gua balik
jenjibam: haha
jenjibam: mcm haram perangai
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: kalau ada part 3 memang gua buzz lu memanjang
syfq.rawrr: kalau takde
syfq.rawrr: tenang la pc lu mcm ni
jenjibam: kalo wa tutup laptop wa nih
jenjibam: pon tenang jugak
jenjibam: lu buzz sampai tua pun wa tak layan
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: insyaallah tenang'
syfq.rawrr: oraite2
syfq.rawrr: gua tido dulu
syfq.rawrr: ciao
jenjibam: okeh
jenjibam: selamat!
jenjibam: tu japg jengah blog gua la tu
jenjibam: mcm takleh bace je taktik lu
syfq.rawrr:
syfq.rawrr:
jenjibam: eleh
jenjibam: lu punye time tido 3 pagi dan ke atas
syfq.rawrr: ehehe
syfq.rawrr: gua betul nak tido ni
syfq.rawrr: huhuahauhau
jenjibam: iye..
jenjibam: wa nak tengok..
syfq.rawrr: okayh selamat
jenjibam: lu buzz wa ke tak nnt
jenjibam: wa nak up kat blog nih

--------------------------------------------------
Kang jap lagi dia buzz aku balik la tu. haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...