Wednesday

YM DENGAN OTAI [part 2]

Si Otai tiba2 mencarut tika aku sedang leka melayan isi kandungan di forum Lomokids.com
Tidak di edit, aku bagi copy original. Begini la jalan ceritanya :

syfq.rawrr: Sial
jenjibam: ish
jenjibam: ape ni mencarut nih
syfq.rawrr: gua
syfq.rawrr: punya nama
syfq.rawrr: up kat blog lu
syfq.rawrr: cis
jenjibam: eh
jenjibam: mane ade gua letak name lu
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: okay la bam
syfq.rawrr: gua taknak ckap panjang lagi ar
syfq.rawrr: nanti lu copy
syfq.rawrr: taruk kat blog
jenjibam: ngahahaha
syfq.rawrr: gua kene cakap baik2
syfq.rawrr: baru takde orang syak wasangka
jenjibam: ngahahaha
syfq.rawrr:
jenjibam: ceh
jenjibam: wah..
jenjibam: lame lu mandi..
jenjibam: melancap skali pe
syfq.rawrr: haha
jenjibam: haha
syfq.rawrr: lama menda nya
syfq.rawrr: sekajap je
jenjibam: sekajap tak ajak
syfq.rawrr: sekejap*\ehh
jenjibam: sekajap ke sekejap
syfq.rawrr: wtf
syfq.rawrr: keyboard aku
syfq.rawrr: stuck
jenjibam: manusia zmn skrg
jenjibam: salah sendiri
syfq.rawrr: haha
jenjibam: kibod jugak dia hentam
jenjibam: haha
syfq.rawrr: mana ada
syfq.rawrr: betul ar
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: boy tak habis2 gelakkan aku
jenjibam: ngaku je la salah sendiri
jenjibam: haha
jenjibam: boy dah terkena sekali
syfq.rawrr: tau
jenjibam: mmg la dia gelak cukup2
syfq.rawrr: aku dah baca
syfq.rawrr: takpe bam
syfq.rawrr: silap hari bulan
syfq.rawrr: turn lu pulak
jenjibam: boleh je
syfq.rawrr:
jenjibam: wa da biase kene bahan
jenjibam: haha
syfq.rawrr: eleeh
jenjibam: dah naik lali dah
syfq.rawrr:
jenjibam: lu ape bikin time2 nih?
jenjibam: update blog ke?
jenjibam: wakakakaka
syfq.rawrr: takde ar
syfq.rawrr: aku pusing2 lomohome je
syfq.rawrr: malas ar nak update blog
syfq.rawrr: cite tertangguh
syfq.rawrr: part 1
syfq.rawrr: part 2 blom habis tulis
syfq.rawrr: malas nak type
jenjibam: banyak jugak mase ko nak pikir tulis blog eh
jenjibam: dasat ko nih
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: takde ar
jenjibam: patut la name blog pecah kepale
jenjibam: hahah
syfq.rawrr: pecahkepala nak memikir
jenjibam: tu yang rambut makin panjang..
jenjibam: ye tak?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: lu rambut bila nak panjang mcm dulu?
syfq.rawrr: panjang2 budak skola je bam
jenjibam: wa rambut panjang kalau wa nazar je pik
jenjibam: niat nak bela balik tu ada
jenjibam: tp tengok lu makin menjadi2 nak bela rambut
jenjibam: wa tunda niat wa
jenjibam: kang lu kata wa folo lu plak
jenjibam: ngahahaha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: takpe
syfq.rawrr: malas ar nak borak ngan ko ni
syfq.rawrr: asik2 aku terkena
syfq.rawrr: mandi mandi
jenjibam: mandi junub la eh?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: mandi solat jumaat
jenjibam: jumaat dah lepas
syfq.rawrr: coming soon punya
syfq.rawrr: gua mandi awal2
syfq.rawrr: senang
jenjibam: kang lu melancap
jenjibam: kena mandi wajib jugak
syfq.rawrr: gua dah insaf
syfq.rawrr: takde lagi melancap
syfq.rawrr: takde lagi hot mom
syfq.rawrr: milf
syfq.rawrr: pe jadah
jenjibam: wah
syfq.rawrr: skang gua ingat ustaz ajar je
jenjibam: lu ni hot mom je eh
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: selera lu besar jugak
syfq.rawrr: argh
syfq.rawrr: lu jugak ajar
jenjibam: adek2 ke..gadis2 ke..tak nak ke?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: maaf soalan tu gua takleh jawab
syfq.rawrr: kontroversi sgt
syfq.rawrr: nanti lu up blom
syfq.rawrr: blog*
syfq.rawrr: jatuh saham gua
jenjibam: kejap blom
jenjibam: kejap blog
jenjibam: mane satu nih
jenjibam: haha
syfq.rawrr: gua dah tak kisah lu nak Yahan gua
syfq.rawrr: gua redha jek
syfq.rawrr: haha
jenjibam: YAHAN eh?
jenjibam: ni kalo iyan bace
jenjibam: masak lu
jenjibam: haha
syfq.rawrr: yahan2!
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr:
jenjibam: haha
jenjibam: tu avatar lu tu diri sebelah sape tu?
jenjibam: abang ke?
syfq.rawrr: langsi ar
jenjibam: peh..tak ajak pun diri sebelah abang
jenjibam: haha
syfq.rawrr: gua tak perasan pulak
syfq.rawrr: tukar2
jenjibam: eh..jgn la tukar
jenjibam: lawa dah tu gambar tu
jenjibam: terbaik tu
syfq.rawrr: haha
jenjibam: bukan senang nak amik gambo dgn abang
jenjibam: haha
syfq.rawrr: celaka lu bam
jenjibam: eh..ni apa maki2 nih
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: mana ada maki
syfq.rawrr: haih
syfq.rawrr: bam
syfq.rawrr: brb
jenjibam: nak g mane pulak...
jenjibam: sembang tak abes..
jenjibam: dating ke hape?
syfq.rawrr: takde ar
syfq.rawrr: gua tak layan awek malam2
syfq.rawrr: nanti salah tulis
syfq.rawrr: masak
jenjibam: dah tu..
jenjibam: lu layan awek siang2
jenjibam: haha
jenjibam: malam2 layan jantan ke hape
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua layan lu
syfq.rawrr: lu tu bukan jantan?
jenjibam: gua lelaki
jenjibam: lu tu jantan
jenjibam: dah pandai nak MILF sumer
jenjibam: ngahaha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: milf tu apa kebendanya?
syfq.rawrr: aku tak tau
syfq.rawrr: tak pernah dengar pon
jenjibam: ehem
jenjibam: ko tak dengar
jenjibam: tapi ko tengok
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: apakah tu?
jenjibam: ni la umat zaman skang
jenjibam: buat2 tak ngaku
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: apasajaa la bam
syfq.rawrr:
jenjibam: haha
jenjibam: tu tahan perasaan membuak la tu
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: mana ada siot
syfq.rawrr: aku dah insaf
syfq.rawrr: aku skang ikut jalan yg lurus
syfq.rawrr:
jenjibam: innocent la konon tak penah tgk blue
syfq.rawrr: .
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: ahhahha
jenjibam: mcm haram nak cover line
syfq.rawrr: takde cover nya
syfq.rawrr: semua tulus dan telus
jenjibam: cuba lu scroll balik ape yg lu borak dgn gua
jenjibam: take time
jenjibam: gua bole tggu
jenjibam: hahaha
syfq.rawrr: eh
syfq.rawrr: gua start
syfq.rawrr: emo_alip: eh..ni apa maki2 nih
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: mana ada maki
syfq.rawrr: sebab gua dah tutup window
jenjibam: tutup tak sampai 2 saat
jenjibam: mende
jenjibam: haha
jenjibam: konon2 taknak borak panjang dgn wa la
syfq.rawrr: betul ar
syfq.rawrr: serious
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua cuba lupakan yang dah lepas
syfq.rawrr: silam yang gelap dengan lu
jenjibam: ayat lu membuatkan gua sikit insaf la.
jenjibam: sikit je.
jenjibam: tak bnyk
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hhaha
syfq.rawrr: lu insaf sikit pon gua tak heran
syfq.rawrr: lapa sehh
syfq.rawrr: kebulur aku malam ni
jenjibam: wa dr siang tak makan lg nih
jenjibam: nak kuar punye la malas
syfq.rawrr: aduh
syfq.rawrr: jb makanan belambak
syfq.rawrr: lu kat rempit
syfq.rawrr: runner la jap
syfq.rawrr: beli makanan
jenjibam: masalahnye wa malas nak kuar
jenjibam: tu masalah besar tu
jenjibam: lgpon moto kat umah wa ni dah tak terjage
syfq.rawrr: bertuah la bini ko nanti
jenjibam: wa dah malas nak placing dgn moto kat umah ni dah
jenjibam: kazen wa yang tggl kat umah wa ni tak reti nak jage moto
syfq.rawrr: hahha
syfq.rawrr: awat?
syfq.rawrr: apa yang rosak?
jenjibam: takde yg rosak
jenjibam: lu kan kate wa rempit
syfq.rawrr: ke dia rempit guna moto lu sampai jahanam?
jenjibam: lu kate la..bukan wa kate
jenjibam: rempit ni..tengok moto je dah tau rasi ke tak rasi
jenjibam: wa dah tak rasi dgn moto kat umah nih
jenjibam: bile banyak tangan kat moto tu
jenjibam: abes la
jenjibam: tu je yang wa bole kate
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: biasa laa
syfq.rawrr: lu pakar segala bidang
syfq.rawrr: bab bahan orang
syfq.rawrr: lu champion
syfq.rawrr: bak kata moqh
syfq.rawrr: CHAMPION!
jenjibam: champion?
jenjibam: mane ade
jenjibam: bak kate org kl mcm lu...
jenjibam: MEMANG TAK AR...
jenjibam: hahaha
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: apa apa la bam
syfq.rawrr: gua dah ngantuk ni
syfq.rawrr: malam dah tua
jenjibam: ngantuk?
jenjibam: eh..ni rare nih
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: rare?
jenjibam: selalu pulak lu tido awal kan..
jenjibam: haha
jenjibam: kalau jarum jam tak jejak pukul 3
syfq.rawrr: hahahaha
syfq.rawrr:
jenjibam: reti pulak lu tido
jenjibam: haha
syfq.rawrr: takde ar
syfq.rawrr: semenjak dua ni
syfq.rawrr: memang awal ar
jenjibam: haha
jenjibam: jaga stamina ke pe..
jenjibam: haha
syfq.rawrr: penat memanjang
jenjibam: oo..stamina bnyk buang ye
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: ayat amboi2
syfq.rawrr: haha
jenjibam: haha
syfq.rawrr: gua nak kirim film ar kat lu
jenjibam: apa filem?
syfq.rawrr: nak test cuci robin
syfq.rawrr: hahahhahaha
jenjibam: oo..
jenjibam: nak pass kat sape jek?
jenjibam: sape balik jb lagi nnt?
syfq.rawrr: taktau la
jenjibam: awal bln 1 wa dah balik k.j
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: dah naik sem ke?
jenjibam: haah
syfq.rawrr: tengok la sapa2 yg nak ke sana
syfq.rawrr: gua kirim je
jenjibam: kang ape2 hal roger wa jek ah
syfq.rawrr: okayh2
syfq.rawrr: boleh
jenjibam: robin dgn umah wa x jauh
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: mahal tak?
jenjibam: tp jln kaki penat la
jenjibam: haha
syfq.rawrr: ke stended je
jenjibam: xmahal
jenjibam: siap cd baru rm15
jenjibam: gambar takde grainy
jenjibam: takde aura
syfq.rawrr: demm
jenjibam: takde line2
syfq.rawrr: terrbaaikk
jenjibam: puas hati gila
syfq.rawrr: sial laa
syfq.rawrr: lu racun tak ingat
jenjibam: haha
jenjibam: ni kenyataan
jenjibam: gambar2 lame gua sume cuci sane
jenjibam: sume pancut siling
jenjibam: even gambo tak lawo pon
jenjibam: wa puas hati kaler die naik
syfq.rawrr: even sesetengah okay je
syfq.rawrr: cuma aura mcm haram sket
syfq.rawrr: rosak gambar
jenjibam: tu bukan even
jenjibam: tu evan
jenjibam: bodo
jenjibam: haha
jenjibam: EVEN DGN EVAN
jenjibam: haha
syfq.rawrr: butoo ar
syfq.rawrr: salah lagi
jenjibam: cube la pahamkan
syfq.rawrr: tu yg gua tak dating malam2
jenjibam: malas la sembang ngan lu camnih
syfq.rawrr: aduhh
jenjibam: wa cakap lain
syfq.rawrr: kene ngan lu je malam ni
jenjibam: lu cakap lain
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: siot btol ar
jenjibam: wa bangge dapat parent mcm parent lu pik..
syfq.rawrr: asal?
syfq.rawrr: parent gua je baik
syfq.rawrr: family sekeliling
syfq.rawrr: haramm
jenjibam: sbb diorg tahan kerenah lu nih yg jenis cakap lain, pahamnye lain
jenjibam: hahahaha
syfq.rawrr: hahahha
syfq.rawrr: gua takde nak ym myspace ngan parent
syfq.rawrr: takdenya nak type2
syfq.rawrr: suma direct cakap
jenjibam: kalis..kalis...
jenjibam: lalalalalala...
syfq.rawrr: hahah
syfq.rawrr: bam
syfq.rawrr: din ktm tak nampak plak
syfq.rawrr: masa rantai
jenjibam: die tak dtg
jenjibam: senyap je skang
jenjibam: jarang dah kontek2 aku
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: sibuk kot
syfq.rawrr: lca pon tak mengaum
syfq.rawrr: banyak orang pakai lca senyap skang
syfq.rawrr: ajis
jenjibam: mcm lu la dulu
jenjibam: tau2 pakai lca
jenjibam: pastu gambar mengundang
jenjibam: terus wa resign pakai lca
jenjibam: wa main holga
jenjibam: haha
syfq.rawrr: lu kaya sejati
syfq.rawrr: lca
syfq.rawrr: frogeye
syfq.rawrr: fisheye
jenjibam: keje
jenjibam: kompol duit
syfq.rawrr: smena
syfq.rawrr: haha
jenjibam: ni dah sambung study
jenjibam: miskin la balik
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: lu keje apa bam?
syfq.rawrr: stesen minyak?
jenjibam: jual dadah la
jenjibam: baru cepat kaya
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: btol2 ar
jenjibam: betul la
jenjibam: kat jb ni xramai org kenal
syfq.rawrr: haha
jenjibam: kat mane2 la tak ramai kenal
syfq.rawrr: badan lu mantap berisi
syfq.rawrr: takkan jual dadah
jenjibam: jual dadah kene slow
jenjibam: jual dadah dgn isap dadah lain
jenjibam: isap dadah badan mcm lu
jenjibam: papan je...
jenjibam: buat lapik iron baju pon bole
syfq.rawrr: badan gua papan menda nya
syfq.rawrr: hassan tu baru papan
syfq.rawrr: gua sihat2 berisi
jenjibam: lu dgn hasan same je melayang
jenjibam: lu 2 org gua angkat letak tepi je
jenjibam: hahahaha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua ingat nak kurus lagi
syfq.rawrr: baru mantap
syfq.rawrr: angkat dumbel
syfq.rawrr: exersice tolak dumble ke
syfq.rawrr: mcm lu buat hari tu
jenjibam: tolak dumble tu mende pik?
jenjibam: tak penah gua buat pon.
syfq.rawrr: alaa
syfq.rawrr: yg lu buat masa lomoraya tu
jenjibam: tu bukan dumble mahupun dumbell
syfq.rawrr: http://www.lomokids.com/forum/viewtopic.php?f=21&p=66949#p66949
jenjibam: haha
syfq.rawrr: gua rasa bersalah
syfq.rawrr: post
jenjibam: tu namenye torso roller
syfq.rawrr: arghhhh
syfq.rawrr: salah type
syfq.rawrr: dumble pon dumble lahh
jenjibam: haha
jenjibam: lu rase besalah pehal pulak?
syfq.rawrr: sebab gua jawab
syfq.rawrr: hotshoe
syfq.rawrr: cari kat google
jenjibam: btol la tu
jenjibam: cari kat google
jenjibam: leceh dia tny mcm tu
jenjibam: bukak topik baru
syfq.rawrr: haa
syfq.rawrr: itu yg gua nak sampaikan
jenjibam: search google senang
jenjibam: payah2
jenjibam: pm je budak2
syfq.rawrr: dia tulis situ dia tgh kabut taktau apa tu hotshoe
syfq.rawrr: buat apa nak kabut kabut
syfq.rawrr: hotshoe bukannya boleh bawak mati pon
jenjibam: ok la tu kire lu prihatin
syfq.rawrr: alaa
syfq.rawrr: budak je ni
syfq.rawrr: baru form 1
syfq.rawrr: budak baru nak up
jenjibam: alah..
jenjibam: lu pon dulu camtu jugak
jenjibam: penah jugak rase form 1
jenjibam: lu start main lomo umur lu brape
syfq.rawrr: tapi form 1 gua penuh dengan sukan
syfq.rawrr: takde nya myspace2
syfq.rawrr: ermm
syfq.rawrr: form 1
syfq.rawrr: akhir form 1
syfq.rawrr: ehh
syfq.rawrr: form 2 kot
syfq.rawrr: aku pon dah lupa
jenjibam: time gua form 1 takde kenal la kamera nih
jenjibam: time gua form 3 tak kenal la lomo ke..polaroid ke..
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: lu zaman 90 lagi
syfq.rawrr: gua dah 2000
syfq.rawrr: dah milinium
jenjibam: ye la
jenjibam: gua ni lambat kenal dunia
jenjibam: tak macam lu
jenjibam: form3 dah ade blog
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: mcm gua ckap
jenjibam: dah pandai IT
syfq.rawrr: suma dah maju
syfq.rawrr: it pon dah bagus
jenjibam: time gua dulu
syfq.rawrr: skang budak skola mana takde myspace
jenjibam: internet pon gua tak tau ape
jenjibam: budak skola mane?
syfq.rawrr: suma ada myspace beb
syfq.rawrr: budak skola
jenjibam: budak skola cacat penglihatan
jenjibam: konpom xde mespes
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: mcm haram
syfq.rawrr: lomokids
syfq.rawrr: apa plan?
syfq.rawrr: melaka next month
syfq.rawrr: lagi?
syfq.rawrr: pulau2 apa cerita?
jenjibam: pangkor next month
jenjibam: ada bran?
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua bdak skola je
syfq.rawrr: tunggu dah keje nanti la
syfq.rawrr: gua follow
jenjibam: lu start naik tingakatan bile?
syfq.rawrr: tak tau lagi
syfq.rawrr: result pon blom keluar
jenjibam: biase awal bln kan
syfq.rawrr: yup
syfq.rawrr: rasanya 5 hb masuk kot
jenjibam: o...
jenjibam: kalo kena cuti ke..bole gak folo kan
syfq.rawrr: yup
syfq.rawrr: masuk skola pon layan
syfq.rawrr: skola baru
syfq.rawrr: budak baru
syfq.rawrr: awek baru
syfq.rawrr: pergh
jenjibam: skola pon tuka eh?
syfq.rawrr: aku tukar
syfq.rawrr: skola dekat sket ngan rumah
jenjibam: rumah dulu jauh ke dgn rumah skang?
syfq.rawrr: hahahha
syfq.rawrr: aku baru pindah
syfq.rawrr: putrajaya jugak
jenjibam: tau
syfq.rawrr: posing2 je
syfq.rawrr: pusing*
jenjibam: posing2 tak ajak
syfq.rawrr: haha
jenjibam: posing kat umah baru
jenjibam: gaya model lu posing
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: posing posing putrajaya jom!
jenjibam: wa tak reti posing
jenjibam: tak mcm lu
jenjibam: pandai posing
jenjibam: jd perhatian awek2 putrajaya
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: awek2 putrajaya
syfq.rawrr: muka tak best
syfq.rawrr: tak market
syfq.rawrr: awek kl ke subang ke jb ke
syfq.rawrr: baru jalan
jenjibam: eh..pandai memilih
syfq.rawrr: mesti2
syfq.rawrr:
jenjibam: MILF tak nak?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: sial laaa
syfq.rawrr: haha
jenjibam: bila nak turun JB?
syfq.rawrr: tunggu dulu
jenjibam: banyak awek filipino beb!
syfq.rawrr: kg aku kast jb
syfq.rawrr: kat*
syfq.rawrr: reza tau kot
jenjibam: kast ke kats?
syfq.rawrr: haha
jenjibam: kampung ko kats jb
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: alaa
syfq.rawrr: mcm iezah la plak
syfq.rawrr: plaksss
jenjibam: kate kl...
syfq.rawrr: kl rumah nenek aku
syfq.rawrr: jb tu rumah betul dia
syfq.rawrr: kira kg dia suma la
jenjibam: jb belah mana?
syfq.rawrr: alamak
syfq.rawrr: aku dah lupa
jenjibam: ye la..
jenjibam: dok bandar
syfq.rawrr: tanya reza
syfq.rawrr: dia tau rasanya
syfq.rawrr: aku dah gitau dia
jenjibam: kampung sendiri pun lupe
jenjibam: ye tak
syfq.rawrr: bandar
jenjibam: bandar mende?
jenjibam: bandar melake?
jenjibam: bandar hilir?
jenjibam: tu lmbt reply tu tgh pk la tu bandar ape tu
syfq.rawrr: ehh
syfq.rawrr: mana ada
syfq.rawrr: lama tak balik jb
syfq.rawrr: slalu aku balik kedah
syfq.rawrr: takde2
syfq.rawrr: abaikan
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: siot je
syfq.rawrr: gua nak je ckap
syfq.rawrr: bandaraya
jenjibam: kampung tu tak kesah la bandaraya ke tak
jenjibam: tp kalo kampung sendiri lu tak ingat...
jenjibam: peh....
jenjibam: kalo gua...
jenjibam: gua tanam kepala dlm tanah ci..
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua tak ingat ar
syfq.rawrr: jb tu yang gua ingat
jenjibam: kampung lu kat bandar ke hape?
syfq.rawrr: kampung gua kat johor bharu
syfq.rawrr: kalau lu tanya belah mana
syfq.rawrr: hulu mana
syfq.rawrr: hilir mana
syfq.rawrr: haa tu gua tak dpt jawab
jenjibam: bandar baru uda?
jenjibam: skudai?
jenjibam: tampoi?
jenjibam: tiram?
jenjibam: kempas?
syfq.rawrr: bukan2
syfq.rawrr: bukan2
jenjibam: majidee?
jenjibam: pandan?
syfq.rawrr: johor bharu -> bandar
syfq.rawrr: takde rumah2 kayu
jenjibam: mmg la
jenjibam: kempas tu kat jb
syfq.rawrr has signed back in. (17/12/2008 1:14 AM)

syfq.rawrr: ohh
jenjibam: tampoi kat jb
jenjibam: jb tu kat johor
jenjibam: johor kat malaysia
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: tampoi la kot
jenjibam: malaysia kat semenanjung malaysia
jenjibam: haha
syfq.rawrr: lagi?
jenjibam: malaysia kat asia tenggara
jenjibam: asia tenggara kat benua asia
jenjibam: le tebas je kan kate tampoi?
syfq.rawrr: haa?
syfq.rawrr: tak paham ar
syfq.rawrr: tebas?
jenjibam: lu main bantai je kate tampoi, kan?
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: selamba je
syfq.rawrr: gua taram
jenjibam: wa dah agak dah
jenjibam: lantak lu la
jenjibam: asal tak lupe kampung sendiri sudah la pik
syfq.rawrr: asal lu lambat reply
syfq.rawrr: lu melancap ke?
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: melancap sekejap mcm ni lu sorg je bole buat
syfq.rawrr: kampung insyaalah tak lupa
syfq.rawrr: haha
jenjibam: lu kan klimaks cepat
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: mana tau
syfq.rawrr: lu lagi pro
jenjibam: wa pro
jenjibam: tp wa tak bole lawan otai
jenjibam: otai lagi pro
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: sial
syfq.rawrr: wa dgr cte
syfq.rawrr: lu hebat winning
syfq.rawrr: bila nak celen lu?
jenjibam: winning tu ape otai?
syfq.rawrr: winning 11
syfq.rawrr:
jenjibam: winning 12 xde?
jenjibam: winning 13 ke..14 ke..
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: mana adaa
jenjibam: oo..
jenjibam: tak tau plak aku
jenjibam: haha
jenjibam: tu amende winning tu pik?
jenjibam: tak penah dengo pon?
syfq.rawrr: aduh
syfq.rawrr: winning tu game wrestling ler
syfq.rawrr: lu kata lu pro
jenjibam: winning tu game wrestling eh?
jenjibam: bole up ayat tu kat blog wa tu
syfq.rawrr: dah tu
syfq.rawrr: takkan game bola mat
jenjibam: bola ape?
jenjibam: bola kocek ke?
syfq.rawrr: bola bola api
syfq.rawrr: acik dan nana
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: acik dan nana?
jenjibam: ape tu pik?
syfq.rawrr: eermm
syfq.rawrr: pelakon
jenjibam: oo..
syfq.rawrr: anugerah skrin slalu ada muka2 dorang
jenjibam: tak berape kenal
jenjibam: yg wa kenal
jenjibam: latifah omar
jenjibam: omar rojik
jenjibam: kuswadinata
syfq.rawrr: sapa tu?
jenjibam: pelakon
syfq.rawrr: gua tak pernah dgr pon
jenjibam: oo..dorg la pelakon2 yg bnyk membantu menjayakan filem2 hitam putih dulu2
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: aku knal
syfq.rawrr: p ramlee
syfq.rawrr: siput serawak
syfq.rawrr: saloma
syfq.rawrr: haa
syfq.rawrr: yg glamor2 aku tau la
jenjibam: ooo..
jenjibam: dorg tu la yg bnyk jayekan filem
jenjibam: takde diorg, xde la watak sampingan
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: bam
syfq.rawrr: mata gua dah sengkang dah ni
syfq.rawrr: mata dah rabak
syfq.rawrr: katil dah memanggil
syfq.rawrr: seruan dah tiba
jenjibam: ok
jenjibam: sambung besok2 ah
jenjibam: nak melancap tu
jenjibam: wa tau
jenjibam: takpe
jenjibam: wa kasi line
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: gua tak melancap malam
syfq.rawrr: boi ckap
syfq.rawrr: benda2 ni'
jenjibam: siang je la eh>?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: kene ikut sunah nabi
syfq.rawrr: kene bawak bini
syfq.rawrr: baru jalan
jenjibam: boy kate?
syfq.rawrr: gua tak main la pancut pc
syfq.rawrr: yup
jenjibam: mmg la
syfq.rawrr: gua boleh jamin'
jenjibam: tp lu pancut dinding
syfq.rawrr: boi kata mcm tu
syfq.rawrr: ngan gua
syfq.rawrr: haih
syfq.rawrr: apa je la
jenjibam: tu dah malas nak layan gua
jenjibam: palotak dah pk nak masturbasi
jenjibam: bukan wa tak tau
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: siot je lu
syfq.rawrr: malam ni gua tido pasang webcam
syfq.rawrr: lu usha sampai esok subuh
syfq.rawrr: haha
jenjibam: wa ok je
syfq.rawrr: haha
jenjibam: tp gua sangat pasti
syfq.rawrr: takde ar
jenjibam: dan yakin
syfq.rawrr: gua memain je
jenjibam: lu tido pakai selimut
syfq.rawrr: hahahaha
jenjibam: belah tengah mesti gerak2 punye
syfq.rawrr: bilik gua selimut pon takde
syfq.rawrr: bawah slimut nak pancut apa bam
syfq.rawrr: pancut katil?
jenjibam: mane wa tau lu..
jenjibam: tu sume fizik tu
jenjibam: jatuh kat mane
jenjibam: daya pecutan tu sume
syfq.rawrr: aishh
syfq.rawrr: pancut mendanya ada daya pecutan
syfq.rawrr: dia kalau lu sanggap
syfq.rawrr: cepat la
syfq.rawrr:
jenjibam: sanggap?
jenjibam: sanggam?
syfq.rawrr: ?
syfq.rawrr: sanggam?
jenjibam: lu taip sanggap?
jenjibam: sanggap ke sanggam?
syfq.rawrr: ha asal
syfq.rawrr: sanggap
jenjibam: sanggam tu cite hindi dedulu
syfq.rawrr: lu taktau ke sanggap tu apa?
jenjibam: yang wa tau...SANGAP
jenjibam: SANGGAP wa xtau
syfq.rawrr: laa
syfq.rawrr: beza ke
syfq.rawrr: sang gap
syfq.rawrr: sangap
jenjibam: bukak kamus balik la pik
syfq.rawrr: haha
jenjibam: belajar baca kamus
syfq.rawrr: gua musim cuti la bam
syfq.rawrr: tahun depan saja lah
syfq.rawrr: bukak skola aku khatam kamus
jenjibam: ikot lu la
jenjibam: jgn sampai tak tau mengeja sudah
syfq.rawrr: insyaallah
syfq.rawrr: gua blaja pepandai
jenjibam: bagus
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: okayh2
syfq.rawrr: gua tido dulu
syfq.rawrr: lu ni asik sekat gua je
syfq.rawrr: sampai esok tak tido mcm ni
jenjibam: ni dah esok dah nih
jenjibam: haha
jenjibam: g la tido
jenjibam: budak kecik kene tido awal
jenjibam: lagi satu
jenjibam: jangan ngompol weh
jenjibam: tau x ngompol tu ape
syfq.rawrr: ngompol?
syfq.rawrr: tak.
jenjibam: kencing mlm
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: siot
syfq.rawrr: takde ar
syfq.rawrr: okayh
jenjibam: ok ok
jenjibam: selamat pagi
syfq.rawrr: gooooodnitee
syfq.rawrr:
jenjibam: tata
jenjibam: kemsalam hotmom
jenjibam: haha

----------------------------

bole percaya ke otai nih tido awal? jeng..jeng..jeng...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...