Thursday

Ini Bukan Menang Nasib Ye Para Peminat Bola Sekalian.

Manchester United (3) - Manchester City (1)

Takat Man.City, Setan Merah tak takut de.. Apalah sangat Tevez dengan Bellamy yang kena baling duit syiling kat kepala nak hebat kat Old Trafford. Halus je semua tu . Man. City siap panggil "negara" Ireland lagi turun padang. Pun tak boleh nak makan. Takpe.. trening lagi la Man.City. Padang tak cukup, boleh sewa padang bola taman perumahan. Dari terbiar jadi port dating, lagi elok kasi asah bakat tu. Takde la tahun-tahun depan kempunan lagi. Kawan tak nampak pun tadi Tevez joget-joget. Mana nak joget, hati dah panas dan malu. Kah kah kah..

Ucapan kawan untuk Man.City: 34 YEARS AND COUNTING...


P/S: Budak rumah kawan sanggup sarung jersi M.U masa tengok game. Ini baru true.

2 comments:

-BowThug- said...

badan rooney gua tengok mcm lu sket la kang..gempal dan hyper..defend sama forward selambe die main..xknal penat..

Anonymous said...

glory glory!! hidup rooney!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...