Thursday

Hasil LC-A+ Terakhir

Gambar-gambar di bawah merupakan hasil dari kamera lomography LC-A+ kawan yang terakhir sebelum kamera kesayangan kawan ni ghaib. Bukan kamera ni je yang hilang, kamera makwe kawan pun hilang sekali. Satu beg senang cerita kena sapu. Nak buat macam mana, takde rezeki.. Rumah kena pecah masuk oleh orang yang tak bertanggungjawab.

Bukan sikit punya barang dalam beg tu. Colorsplash flash 2 unit, LC-A+ 1 unit, LC-A 1 unit, Holga 1 unit, filem-filem yang belum develop ada banyak roll, Kodak Brownie 1 unit, Fuji Instax Mini 1 unit.. Arggghhhh!!! Banyak!!!

Barang yang lepas jangan dikenang.








Kamera: Lomoghraphy LC-A+
Filem: Lomography 200 (expired)
Develop: Normal Process

p/s: malas nak up gambo banyak-banyak.

2 comments:

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

aduhai patahnya hati. sabar bam.

nanti perompak tu uplod gambar dia pakai LC-A+ kau, kita pukul dia sampai mati.

I am Nortrom said...

Bangsat betul perompak. Kamera pun nak sapu. Macam reti guna pulak! Sumpah dia mati pucuk je Bam!

-LANN-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...