Tuesday

YM DENGAN OTAI

Lame dah aku tak YM dengan otai sorang nih. Ye la..duduk kat hostel tu..mana ada internet. Selalu aku YM dengan dinding bilik, tilam dan locker baju. Ni dah kat JB, memang 24 jam la internet on. Bil internet aku peduli hape. Bos bayar. Ngahahahaha.

Aku buzz otai sekor nih.. senyap je takde balasan positif. Mati ke? Berak ke? Melancap ke? Agak dlm 10-15 pastu dia buzz aku balik.

Begini perbualan aku dengan si otai di tetingkap YM:
(p/s) : aku copy paste takde ubah sikit pun.


syfq.rawrr: bamz
BUZZ!!!
syfq.rawrr: anda masih di sana?
jenjibam: jibam takde
jenjibam: ni adek dia
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: okayh2
jenjibam: takpe
syfq.rawrr:
jenjibam: bole je nak borak2
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: okayh jee
jenjibam: kalo ko dibagi 1 barang yg org lain nak belanje
jenjibam: ape barang yg ko nak?
jenjibam: 1 je
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: jap
syfq.rawrr: barang ke?
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: haah
jenjibam: tak ksh la henpon ke
jenjibam: jam ke
syfq.rawrr: kereta kot
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: aku pon taktau
syfq.rawrr: takde arah.
jenjibam: haha
jenjibam: payah kan nak pilih
jenjibam: hadoi
syfq.rawrr: payah beb
syfq.rawrr: kenapa?
jenjibam: haha
jenjibam: takde ape ah
jenjibam: kdg2 aku tepikir
jenjibam: kalo tetibe ade org nak belikan ko sesuatu
jenjibam: then sruh ko pilih xsampai 24jam
jenjibam: mst blur xtau nak ape
syfq.rawrr: haha\
syfq.rawrr: gua tak kesah
syfq.rawrr: orang kasi
syfq.rawrr: tak guna
syfq.rawrr: gua jual balik
jenjibam: kene hargai ape yg org kasi weh
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: ikut orang jugak la
jenjibam: haha
syfq.rawrr: kalau awek kasi
syfq.rawrr: aku simpan
jenjibam: batang lu tu dah gatal.
jenjibam: manjang pk awek je
syfq.rawrr: ?
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: siaaa
syfq.rawrr: jadah
syfq.rawrr: ni jibam
jenjibam: haha
jenjibam: polaroid lu pecite?
jenjibam: dah kasi makan?
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: langsi
syfq.rawrr: gua kirim kat nabil
syfq.rawrr: 60
syfq.rawrr: 600*
syfq.rawrr: hehehe
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: murah murah
jenjibam: expired?
syfq.rawrr: expired
syfq.rawrr: rm 15
syfq.rawrr: takde hal
syfq.rawrr:
jenjibam: takpe
jenjibam: try2 jek
jenjibam: wa kirim bos gua
jenjibam: filem dari mekah
jenjibam: amacam?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: tak heran ar
syfq.rawrr: musim haji
syfq.rawrr:
syfq.rawrr: tunggu stok is
jenjibam: polaroid bnyk gile bai kat mekah
syfq.rawrr: bila nak masuk
syfq.rawrr: ye ke?
syfq.rawrr: pergh
jenjibam: tu yg gua kirim filem 600
jenjibam: wakakaka
syfq.rawrr: brapa dinar?
jenjibam: tp xtau ade ke x
syfq.rawrr: eh riyal?
jenjibam: sane free duty maaa..
jenjibam: bukan riyal la
jenjibam: darham
jenjibam: mcm cite p.ramlee tu
jenjibam: wakakak
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr:
jenjibam: tu yg gua mengharap tuh
jenjibam: td bos wa call
syfq.rawrr: lu kat jb skang?
jenjibam: die kate esok die carik
jenjibam: haah.
jenjibam: kat jb
syfq.rawrr: ohoo
syfq.rawrr: bam
syfq.rawrr: cutting ar
syfq.rawrr: sian polaroid aku
syfq.rawrr: berhabok je
jenjibam: lu nak cutting cemane?
jenjibam: cutting impreza ke cutting accura?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: cuuting baik takde?
jenjibam: cuuting xde
jenjibam: cutting ade
jenjibam: haha
syfq.rawrr: kasi spoiler up
syfq.rawrr: bumper up
syfq.rawrr:
jenjibam: iyan pon dah book
syfq.rawrr: arghh
syfq.rawrr: pukimak
jenjibam: haha
jenjibam: wa pesan kat bos wa
jenjibam: kalo dpt beli je bnyk2
syfq.rawrr: dem
jenjibam: bleh wa jual mahal kat kawan2 mcm lu
jenjibam: wakakakaka
syfq.rawrr: takpe
syfq.rawrr: gua ingat
syfq.rawrr: ingat sampai bila2
syfq.rawrr: sampai bila gua dapat film polaroid
jenjibam: sane wa bajet 1set film 600 baru 30 riyal
jenjibam: dulu time wa g sane
jenjibam: murah beb wa tgk
jenjibam: tp time tu wa x main polaroid lg
syfq.rawrr: fresh?
syfq.rawrr: murah tuu
jenjibam: fresh
syfq.rawrr: pergh
syfq.rawrr: lu dah gi umrah ke?
syfq.rawrr: terbuka hati ko gak bam
jenjibam: kat sane ramai pak arab guna polaroid cari makan amik gambar posing dgn unta
jenjibam: ade la dulu
jenjibam: 2 kali pegi dgn famili
jenjibam: sekali pegi sendirik
jenjibam: 3 kali la
syfq.rawrr: ohooo
syfq.rawrr: aku baru perasan
jenjibam: nak g haji tu nnt2 la
syfq.rawrr: pegi mekah?
syfq.rawrr: tabik bam!
syfq.rawrr: tapi gua mcm ragu ragu
syfq.rawrr: was was
syfq.rawrr:
jenjibam: takyah tabik
jenjibam: wa balik sini jd setan gak
jenjibam: tapi kalo lu kat sane
jenjibam: lu dah takde pikir malaysia dah
jenjibam: lu sedap je kat sane
jenjibam: tenang gile
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: tu yang gua ragu ragu
jenjibam: awek2 pon ramai
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: mcm sial
syfq.rawrr: lu perform bila?
jenjibam: yg mane?
jenjibam: yg kat jb mlm semalam
jenjibam: ade gambo2 kenang2an
jenjibam: mls ah nak tyg kat lu
jenjibam: ahaha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: mesti meletup
jenjibam: takdenye
syfq.rawrr: bam aku nak mandi
syfq.rawrr: tata
syfq.rawrr: dada
syfq.rawrr: dadanagara~
syfq.rawrr:
jenjibam: ape nak jd mandi mlm2
jenjibam: hati gelap nnt
jenjibam: wakakaka
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: bukannya mlm sgt
syfq.rawrr: senja2 lagi
jenjibam: haha
jenjibam: lantak lu la
jenjibam: pik
syfq.rawrr: arghh
syfq.rawrr: ko memnag
syfq.rawrr: memang*
jenjibam: wa ade surprise utk lu nih
syfq.rawrr: apa?
syfq.rawrr:
syfq.rawrr:
jenjibam: mcm x sabar nampak..
jenjibam: hahaha
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: memang
syfq.rawrr: kalau benda2 suprise gua suka
syfq.rawrr: hak2
jenjibam: ha...
jenjibam: rajin2 la lu tgk blog gua
jenjibam: mane tau ade jackpot utk lu
jenjibam: haha
jenjibam: bukan tgk sekarang la
jenjibam: mlm2 sket ke..
syfq.rawrr: ohh
syfq.rawrr: siap lu bam
syfq.rawrr: kalau gua kene mcm boi
syfq.rawrr: memang pukimak gua kasi
jenjibam: pukimak sape lu nak kasi?
jenjibam: haha
syfq.rawrr: hahaha
syfq.rawrr: ada laa
syfq.rawrr:
jenjibam: pastikan pukimak tu hot mom
syfq.rawrr: hahaha
jenjibam: atau lebih senang M.I.L.F ok!
syfq.rawrr: my friend hot mom bleh bam?
jenjibam: boleh
syfq.rawrr: haha
jenjibam: mak lu hot?
jenjibam: haha
jenjibam: sial
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: cibai
syfq.rawrr: okayh2
jenjibam: haha
syfq.rawrr: gua nak mandi
jenjibam: dah
jenjibam: g mandi
jenjibam: nak wa mandikan ke ape?
syfq.rawrr: haha
syfq.rawrr: takpe
jenjibam: wa suke mandikan budak2 baru nak up nih
syfq.rawrr: aku mampu lagi
syfq.rawrr: sial ar
jenjibam: mane la tau lu lumpuh separuh badan ke
syfq.rawrr: bak kata jejex
syfq.rawrr: ayat menganjing
jenjibam: wa suke tolong kawan2
jenjibam: jejex 3 miau
syfq.rawrr: haa
jenjibam: salam cucuk
syfq.rawrr: okayh2
jenjibam: okayh
jenjibam: blah
jenjibam: haha
----------------------------------------------------------------

weh otai.. jgn selalu mandi malam.. kang kena paru2 berair.

1 comment:

Anonymous said...

LU MAIN KOTOR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...