Wednesday

KAMI BUKAN ALONG...

Wa tengah dalam keadaan sangat malas untuk menulis. Gambar2 di bawah wa rasa cukup untuk menerangkan segala-galanya. Agak2.. siapa yang tunggu turn untuk jadi mangsa?



-Sedang dalam proses mengadun kek paling besar.



-Kek dah siap. Posing dengan bangga!



-Takkan nak balik dengan tangan kosong. Mesti ada "deathnote".




-Bangga dengan pencapaian setakat nih. Kan korang?



-From P.J (Paya Jaras) with love.



-Satu-satunya chef wanita.




-Menghias kek dengan kata2 semangat.



-Kitorang jenis tak tayang muka bila buat kerja. Tayang bontot jek ah.



P/S: Untuk mangsa-mangsa yang akan datang, sila gerun dan segan silu ya! Perjuangan kami tidak terhenti setakat ini.

5 comments:

iyan said...

pergh!
mcm haram!

yOkAi said...

mmg best tindakan korang.
haha

mim said...

haram~
gua pun naik goyang nih~
hahaha

c!k baBy said...

bapak kejam korang kannn!

Ikmal Ibrahim said...

ni memang tak kesian!!! tak dapat kete...orang pun jadik.

eh terbalik pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...