Wednesday

Ni Apahal Lain Macam Sekarang Ni?

a p a s a l r u m a h w a s k a n g n i b a n y a k n y a m u k ?

s p r a y g u n a r i d s e c t p u n t a k j a l a n.

95% punca wa takleh tidur malam adalah disebabkan oleh n y a m u k.


Apa jalan terakhir untuk menghapuskan n y a m u k di waktu malam?


----------------------

Wa bajet ada budak rumah wa yang ternak nyamuk la. Wa saspek budak bilik bawah.
Sial la lu. Kemas bilik lu sikit boleh? Dah macam pukimak wa tengok.

B a n g s a t !

4 comments:

ninie.n.(kdg2)ami said...

try gune bygon utk sembur lipas<---rekemen dr kedai ceti sblh kedai aku:P insyaAllah penin n mati nyamuk tuh...skang mmg musim kot...

jenjibam said...

model shieldtox yang gagah tu pun aku dah guna jugak ami oi.. tak jalan jugak..

saidong jambu.. said...

lu bakar je cina kat umh lu tu... kompom x de nyamuk aedes, tiruk hatta nyamuk chikunguya sekalipun...

jenjibam said...

boy, cina kat rumah wa dah takde la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...