Saturday

Penyakit.

Dalam 2-3 hari ni gua mengalami simptom di mana ngam-ngam jam beli dari Mekah tu keluar nombor 12:00 beserta huruf AM, gua mengantuk. Memang mengantuk. Kalau Apai pasang lagu bumbang-bumbang bunyiknya pun gua rasa gua boleh atasi dengan kelebihan mengantuk gua tu.

Sebelum-sebelum ni, masa roh gua dah stenbai nak keluar dari jasad gua yang kacak tak berapa nak ada ni, gua dah boleh bajet, mungkin ke Maldives, ataupun Okinawa ataupun tempat-tempat yang agak jauh dari port lelap gua. Perjalanan pergi dan balik roh gua, paham-paham sendiri la bila pergi tempat yang jauh..memang memakan masa, sekaligus menyebabkan waktu tidur gua sentiasa berlebihan.

Tapi sekarang dia punya tune sudah lari. Bukan sedikit. Tapi banyak. Kalau roh gua pergi ke Simpang Rengam atau Paloh, gua still boleh terima dia punya time travel. Ini dia punya singkat, macam pergi rumah jiran sebelah saja.

Semuanya berpunca dari rasa nak berak yang teramat apabila gua mula nak lelap mata. Lepas gua settle bayar hutang lubang jamban, rasa ngantuk gua entah hilang mana. Gua harap, lepas ni roh gua dapat la pergi Okinawa atau Maldives semula.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...