Sunday

Gambar-Gambar lomokidS @ Shutterbug Dari Kamera Pinjam..














Sepanjang exhibition itu hari, kawan sempat la pinjam kamera DSLR Syimir untuk belajar-belajar main digital nih. Saja-saja belajar main composition. Masih lagi bayi dalam hal-hal compo dan apa jadah istilah dalam photography ni. Ada masa senggang, kawan try belajar sikit-sikit. Kena juga mencuba sesuatu yang baru kadang-kadang kan.

Majoriti pengunjung/pelawat lomowall lomokidS akan rapat pada dinding untuk lihat dengan lebih dekat gambar-gambar yang ditampal. Kemudian, ada cerita di sebalik gambar yang dapat mereka terjemahkan dengan sendiri mengikut naluri masing-masing. Betapa indahnya seni pada sesuatu gambar itu bukan? Apahal ayat kawan real sangat?

Dah dah. kawan tengah tak sedap badan ni. Tekak perit, hidung berair deras. Nak jamah air hidung?

2 comments:

LANN said...

Macam meriah.

ahleng ariKen said...

mmg terer jibam amek gambo..nmpak mcm best je event ni...meriah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...