Monday

Bila Bakal Bini Memasak

murtabak maggi




tomyam campur


Sedap wok!!! Kawan kasi 80/100 la untuk masakan makwe kawan sempena bukak puasa ni. Sedap, sesuai dimakan oleh ahli keluarga tak kira umur. Mak kawan mesti tak kompelin punya la dapat bakal bini macam ni. Kehkehkeh..

Memula kawan jamah murtabak maggi. Memula ingatkan telur dadar. Sekali silap da.. Feh, sedap. Tapi untuk selalu makan, kurang berkhasiat pasal ada perencah maggi. Tapi sekali sekala takpe la kan. Lagipun sedap.

Lepas tu kawan makan pulak tomyam campur. Sedap jugak. Tapi kurang pedas. Kawan memang mencari yang pedas-pedas saja. Tapi ye la, kita faham orang berpuasa ni masak macam mana.. bukan boleh rasa-rasa kan. Kang terbatal puasa saje je kang. Kira halal campur tolak, sedap lah.

Lepas ni kawan tunggu menu biskut famous amos, ayam masak merah, keli masak sambal, agar-agar milo, kari ayam, bawal masak tauchu, dan apa sahaja menu yang terlintas kat kepala kawan ni. Ahaks! Amacam makwe? On?

5 comments:

Lann Shaukani said...

Bam, lu nak skali pegi ke semua menu lu request? Lu bukan on diet ke?

delina said...

ON MASAK
hantar kan ke 32399

Anonymous said...

on!! haha! :p

jenjibam said...

lann: lu gila? satu-satu la.

Ani Azizah said...

on!jgn lupe jemput kawan2~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...