Saturday

Background Revealed

Lokasi: UIA Gombak
Masa: Hampir tengah malam
Tarikh: Tahun 2009

Dari kiri: kutu sepenuh masa, tengah tunggu kerja (kutu juga sebenarnya), tukang gambar dan kutu, tukang gambar dan pencari cinta (belakang), brader hadko dan teknisyen kapal terbang (depan), hadko baling tepung time besday, tengah tunggu kerja dan makwe kutu yang tengah berdiri tu (berdiri), brader mesin printer dan juga tunangan orang.


Nampak tak background mereka-meraka yang dia atas? Bersepah-sepah kan. Ada kutu, makwe, brader mesin, tukang gambar, tukang baling tepung dan sebagainya. Ini baru sikit. Kalau gua kumpul semua geng-geng yang ada, mau penuh segala jawatan kerja dan jawatan "kosong" yang ada.

Walaupun gua sama geng-geng gua lain-lain latar belakang, tapi sebagai satu unit yang patut dan sepatutnya ada rasa tanggungjawab dalam kumpulan, kitorang takde masalah komunikasi untuk memantapkan kumpulan kami. Kerja yang patut disiapkan, dapat disetelkan dengan jayanya walaupun penat. Dan kerja yang patut dan sepatutnya setel, dapat disiapkan walaupun mengantuk. Macam sama tak dia punya pergi?

Gua harap lepas ni geng-geng yang sepatutnya unite akan bertambah unite. Unite ya adik-adik.. bukan union. Jangan salah faham di situ.



p/s: Amacam? Memotivasikan tak? Kah kah kah!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...