Sunday

Ekor Ayam

Kelmarin, gua try buat koktel untuk esaimen subjek Principles of Marketing gua. Apa jadah wei marketing kena buat air segala macam. Tapi hujung-hujung gua tau air yang gua buat, gua kena 'market'kan untuk orang ramai. Ramai 'tester' gua cakap sedap. Ada rasa tangy dan lemak-lemak sikit. Keh keh keh.. Ini air bang..gua cakap lu.. air sihat! Zero fat kata omputih. So ini barang-barang yang lu kena ada untuk buat koktel yang gua namakan 'Kalabu Malami'.












Amacam? Haibat tak haibat? Mulai sekarang, gua buka tender untuk booking gua jadi bartender air halal. Keh keh keh..

Soalan:
Bam, lu dah bagi segala jenis barang yang perlu. Dah tu sukatan dia cemana? Takkan main tuang je?

Jawapan:
Bayar la.. baru tau sukatan dia. Kah kah kah!


3 comments:

reza! said...

ape beza jus NENAS dengan NANAS potong bang? saya konpius la.

-ita, uitm jengka.

jenjibam said...

ita dari uitm jengka ya.
banyak masalah kat jengka tu. kah kah kah.

nenas dgn nanas sama je. dua-dua boleh digunapakai.

LS said...

kalau tak pakai cocktail shaker, main kacau pakai sudu ok tak ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...