Saturday

Fahmi Itu Panggil Menda Ni "Gip". Padahal "Gig". Bodo Sial...



Lu nak rasa pengalaman datang dengan gaya brader-brader metal kangkang, bermoshing sakan, beli stuff-stuff yang rare dan ganas, tapi bertempat di dalam gua? Peh... gila babi ni bai. Memang boleh kerek dengan member-member yang tak dapat pergi la senang cerita.

Gua sarankan lu orang wajib datang gig ni. Yang ade makwe/bini/bini-bini/skandal dan sebagainya, jangan risau. Angkut je sekali kalau diorang sibuk sangat nak folo. Yang brader-brader metal datang terus masuk dalam gua. Yang akak-akak bajet comel tak layan gig metal, boleh la mandi manda kat taman tema air. Amacam? Sedap tak pendapat gua? Baru la konsep Islam Hadhari brader. Lelaki tak campur dengan perempuan. Kah kah kah!

Gua cadang gua nak pergi gig ni nanti. Gua ngadap cermin tadi. Gua tengok rambut gua dah cukup sedap nak headbanging. Helikopter brader! Helikopterrrr!!! Tapi kalau gua berduit la.. Keh keh keh!


p/s: Bodo sial Fahmi Itu.. Gip? Watafak! Kah kah kah!

1 comment:

M.Farid Lee said...

tajuk entri kali ni raremenefu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...