Thursday

Dua Puluh Tiga




Malam tadi gua buat seprais sikit untuk makwe. Sebenarnya gua memang tak reti benda-benda seprais ni. Tapi memandangkan setahun sekali, gua retikan jugak la sikit-sikit. Walaupun kek murah, walaupun hadiah murah, tapi sentimental value itu mahal. Benda jiwa-jiwa ni gua payah sikit nak menaip. Cuma hati gua je mampu tafsirkan jiwa-jiwa yang gua nak sampaikan. Ewah! Ewaaaaahh!!

Time kaseh banyak-banyak pada yang datang tolong sepraiskan. Peijan, Iyan, Syimir, Amar, Fda, Ag, Ecot, Anep. Jasa lu orang gua kenang sampai mati. Ewah lagiiiiiiii!!!! Sebab lu orang, gua jadi part-timer cuci kereta. Nasib baik pressure air kat rumah gua sedap.


Gambar kereta gua tak sanggup nak ambik. Keh keh keh...

1 comment:

delina said...

thanks bebeh!
lev lev levv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...